سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه با استفاده از گل رز دیزاین ولنتاینی درست کنیم؟

روز ولنتاین نزدیک است و این بدان معناست که رمانتیک های ناامید جهان مشغول سازماندهی راه هایی هستند که بتوانند دیگران مهم خود را شگفت زده کنند. ممکن است برای همه نباشد، اما برای برخی افراد، روز ولنتاین یک روز جشن است و تلاش زیادی برای آن انجام می شود.

 

برخی از مردم پول انبوهی را صرف هدایای گران قیمت، سفرهای دور و غذاهای شیک می کنند، اما اینها تنها راه هایی نیستند که می توانید عشق خود را از طریق یک حرکت عاشقانه نشان دهید. به سادگی تزئین خانه و پختن یک وعده غذایی می تواند به همان اندازه موثر باشد که پول را با یک هدیه گران قیمت تمام کنید.

 

گل رز مترادف با روز ولنتاین است، پس چرا از آنها به نفع خود استفاده نکنید؟ در اینجا 10 راه برای استفاده از گل رز برای تزئین خانه خود برای شخصی خاص خود در این روز کوپید آورده شده است. اگر مجرد هستید و می خواهید مقداری عشق به او نشان دهید

 

مسیر گل رز

رایج ترین روشی که مردم از گل رز برای تزئین خانه های خود در روز ولنتاین استفاده می کنند، ایجاد مسیری از ورودی خانه تا اتاق غذاخوری یا اتاق خواب است که معمولاً یک هدیه بزرگتر در انتظار آن است. این یک ژست آسان و بسیار رمانتیک است که فقط به گلبرگ های رز نیاز دارد و نه گل رز کامل، و آن را به یک جایگزین ارزان تر تبدیل می کند. حتی می توانید یک قدم جلوتر بروید و از شمع برای روشن کردن مسیر استفاده کنید، اما اگر این مسیر را انتخاب کردید، مطمئن شوید که در برابر آتش ایمن هستید.

 

مرکز میز

اگر می‌خواهید در V-Day از طرف مقابلتان با یک غذای خانگی پذیرایی کنید، ایجاد یک قسمت مرکزی دست ساز برای نشستن بالای میز ناهارخوری یک حرکت شیرین است که تاثیر بالایی به غذای شما می‌بخشد. شما می توانید یک حلقه گل یا تاج گلی متشکل از شاخ و برگ سبز، ساقه های گل رز و چراغ های پری بسازید تا طول میز را طی کند. یک قطعه گل رز مطمئناً یک گلدان استاندارد گل را شکست خواهد داد!

 

گارلند پله

گلدسته پله ای یک دکوراسیون نسبتا ساده برای ساخت است. این شبیه به یک میز مرکزی است به این معنا که رزهای پر ساقه را می توان با شاخ و برگ های مکمل و چراغ های پری در هم آمیخت. این یک راه عالی برای وارد شدن به روح تعطیلات است، به خصوص اگر در فوریه امسال عشق خود را به جای شخص دیگری جشن می گیرید.

 

تاج گل درب

ساخت تاج گل های فصلی درب کاری است که بسیاری از افراد به عنوان سرگرمی انجام می دهند. این یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن علاقه به درب ورودی خانه و ابراز علاقه خود به رویدادها/تعطیلات خاص است، پس چرا روز ولنتاین را به ترکیب اضافه نکنید؟ کریسمس و پاییز زمان‌های محبوبی برای تزیین درهای خانه‌شان با تاج گل هستند، اما یک راهنمای قلبی شکل و تعدادی گل رز می‌تواند تاج گلی به زیبایی یک کدو حلوایی/پوآنستیا در اواخر سال بسازد. به علاوه، تاج گل درب گل رز راهی عالی برای نشان دادن این موضوع به همسایگان شما است که خانه شما پر از عشق است.

 

شناور حمام

هیچ چیز مانند یک حمام آب گرم نمی گوید "من از شما قدردانی می کنم". معمولاً مردم در تمام طول سال گلبرگ های گل رز را به عنوان یک ماده تسکین دهنده در حمام خود قرار می دهند، اما شما می توانید با ایجاد یک شناور کامل حمام، آن را ارتقا دهید. شما می خواهید از سرهای گل رز به تنهایی استفاده کنید، اگرچه خارها می توانند برای بدن بدون لباس خطری ایجاد کنند! برای ایجاد یک شناور حمام با بودجه، یک اسفنج بخرید و گل رز را داخل آن فشار دهید. این یک حرکت کوچک است، اما وقتی با یک حمام آب گرم، چند شمع و یک لیوان حباب دار همراه شود، کمک زیادی به لبخند زدن به کسی می کند.

 

اسپری اتاق

تزیین خانه شما چیزی بیش از ظاهر است - به بوی آن نیز مربوط می شود. شما می توانید با استفاده از گلاب که از گل رز به دست می آید، عطر خانه خود را بسازید. آن را در یک بطری عطر قدیمی بطری کنید و قبل از اینکه همسرتان به خانه برسد، آن را با آن اسپری کنید تا صحنه را تنظیم کنید و عطری آرامش بخش و رمانتیک ایجاد کنید.

 

عکس گل رز فشرده

برای تزئین خانه خود نیازی به استفاده از گل رز واقعی ندارید - از گل های خشک و/یا فشرده برای ساختن یک عکس و آویزان کردن آن به دیوار استفاده کنید. می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید و آنها را در یک قاب فشار دهید. می توانید آنها را به شکل قلب بچینید تا عاشقانه بیشتری داشته باشید. تصاویر گل رز فشرده نه تنها در روز ولنتاین زیبا به نظر می رسند، بلکه در تمام طول سال زیبا به نظر می رسند.

 

گلبرگ تخت

اگر در روز ولنتاین به شما فشار می‌آورد، پاشیدن گلبرگ‌های گل رز روی تخت یک حرکت عاشقانه است که می‌تواند روز شریک زندگی‌تان را روشن‌تر کند. این یک تاکتیک قدیمی است که سال ها کارساز بوده است و احتمالاً برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.

 

نور گل رز

گل رز واقعی تنها راهی نیست که می توانید خانه خود را در این روز ولنتاین تزئین کنید. گل رز مصنوعی هم کار می کند! گل رز یک کالای قابل استفاده مجدد است که برای محیط زیست بهتر از گل رز واقعی است و این چیزی است که شریک زندگی شما از آن استفاده زیادی خواهد کرد. چه یک نور نئون باشد، چه یک لامپ مجسمه‌سازی شده یا یک لامپ طرح‌دار، چراغ‌های رز می‌توانند با هر سبک/دکور خانه مطابقت داشته باشند - 14 فوریه یا نه.

 

اینو هجی کن

آخرین راه برای استفاده از گل رز برای تزئین خانه خود در روز ولنتاین این است که آن را تلفظ کنید. این یک ژست کلیشه ای است، اما می تواند - به شرطی که شریک زندگی شما خودش یک رمانتیک ناامید باشد - جوراب های کسی را منفجر کند. لازم نیست این سوال چهار کلمه ای را بنویسید، یک "دوستت دارم" ساده در گلبرگ های رز می تواند به اندازه یک نامزدی بداهه نشان دهنده تعهد شما باشد.

 

برای روز ولنتاین امسال چه برنامه ای دارید؟با خرید یک دسته گل رز روز ولنتاین را فراموش نشدنی کنید.